dear winter cold please leave me now, i've had enough of your frozen clouds

3kommentarer

Har haft en himlans mysig kväll med min fina vän Bellis. Vi har sett på första säsongen av Downton Abbey (så fruktansvärt bra!!!) och get magen ett rejält träningspass genom att skratta väldigt mycket åt roliga videor med katter och getter. 
 
Nu ska jag läsa lite i en bok till skolan innan jag somnar. Imorgon blir det först ett träningspass med syster och kusin, och på kvällen firar vi min moster med tacos, mello-mys och massa snacks! På söndag ska jag hem till min fina pojke och mysa (fast mest plugga).
 
g o d n a t t.
 

3 kommentarer

danten89

04 Apr 2013 22:33

Yeah :)
Man vet väl oftast vems ens läkare är?
Det har iallafall jag fått veta när jag träffat läkare nu senaste tiden :P
Samtidigt kommer vi alltid att vara en han eller hon.
Men jag förstår liksom hens innebörd osv. :)
Alla har rätt till sin åsikt.

JUNITJEJ

28 Apr 2013 14:59

Ha en bra söndag!

En flicka som är stark

28 Apr 2013 17:20

Lät som en B R A helg :)

Kommentera

Publiceras ej