no one else can make me feel the colors that you bring

1kommentarer

Idag har jag varit i skolan och haft introduktion till Litteratur-delen av engelskalärarutbildningen. Läser så himla mycket ämnen den här terminen - roligt, men stressigt. Har än så länge haft introduktion i English Grammar, General Grammar, Cultural Studies, och Literature. Härnäst väntar Pronunciation, Didactics, Language Studies och Written English. Längtar tills allt drar igång ordentligt, men har ingen aning om hur man ska klara av att hålla koll på allt! Men det blir nog förhoppningsvis bra till slut. Speciellt om man varvar studerandet med roliga studentfester, som tex. KraValentin kravallen den 16e. Längtar!


Dagens humör: Var helt otroligt trött när jag vaknade, men blev glad av att mysa med finaste killen. Resten av dagen har jag känt mig lagom mysig och på bra humör.
Dagens vill ha: Högmidjade shorts/jeans, Dozo-skål från Lagerhaus, mer pengar..?
Dagens klädsel: Svarta jeans, vitsvart-randig tröja, röd stickad kofta.
Dagens frisyr: Slarvig knut i skolan, slarvig fläta nu.
Dagens planer: Åka hem till min finaste igen, laga mat, läsa klart The Perks of Being a Wallflower
Dagens saknad: Elin! Har inte träffat henne på typ hundra år. Och Cindy! Måste ta mig till huvudstaden och hälsa på henne snarast. 
Dagens måltid: Frukost: Yoghurt med müsli och bär. Mellanmål: Ostsmörgås och varm choklad med marshmallows. Till middag blir det pasta!
Dagens borde: Ta reda på vart jag ska ha mitt engelska Pronunciation-test imorgon :O
Dagens godis: Varm choklad med marshmallows!
Dagens tråkigaste: Dyr kurslitteratur.
 

bilder från min instagram, kaordisk

1 kommentarer

Elin

28 Jan 2013 18:09

Saknar dig med!!!! Har snaart slut på den här konstiga perioden när jag har saker att gra hela tiden haha, vi kanske kan ses tyyp den 22a?

Kommentera

Publiceras ej